Kort advies bedrijfsoverdracht

advies bedrijfsoverdrachtVeel vraagstukken op het gebied van bedrijfsoverdracht kunnen relatief snel en eenvoudig worden opgelost. U heeft wellicht een vraag over waardebepaling, fiscale gevolgen, juridische aspecten of financiering. Of u wilt een second opinion. En wel graag een snel antwoord daarop.

Op deze website en de website www.verkoop-bedrijf.nl vindt u veel algemene informatie. Maar…hoe werkt dat nu uit in uw specifieke situatie? Wat betekent dat voor u praktisch en concreet?

Hierover kunt u snel een -op uw situatie toegesneden- antwoord krijgen. Geen wollige verhalen. Maar wel beknopt en to-the-point.

Dat werkt als volgt:

  • Stap 1: U beschrijft zo goed mogelijk uw vraag (of vragen) en mailt deze met bijbehorende informatie (cijfers, berekeningen, contracten);
  • Stap 2: Ik bekijk uw vraag en uw documentatie. Wanneer er gegevens ontbreken om een goed advies te geven vraag ik deze op. Wanneer iets niet duidelijk is bel ik u op;
  • Stap 3: U krijgt antwoord op uw vraag in een CONCEPT rapportage (beknopt: 1 tot 2 A4tjes).
  • Stap 4: We nemen deze telefonisch door zodat mijn advies/antwoord voor u helder is;
  • Stap 5: Indien nodig pas ik de CONCEPT rapportage aan naar een DEFINITIEVE rapportage;

De kosten hiervoor bedragen €599 inclusief 21% BTW (€495,04 ex BTW). Hierbij wordt ervan uitgegaan dat dit advies bedrijfsoverdracht binnen een dagdeel kan worden afgerond. Op onze dienstverlening zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing.

Mocht de complexiteit van uw vraagstelling zo groot zijn dat dat redelijkerwijs niet lukt, dan neem ik contact op. U kunt dan de opdracht intrekken. U krijgt dan uw geld terug. Geen verdere verplichtingen over en weer.

Mocht u hiervan gebruik willen maken, dan graag op basis van vooruitbetaling. Vul uw gegevens in en betaal. Dan hebben we snel contact!

Totaal: € -